Post by dedencalare on Feb 23, 2022 23:19:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ World War Battleship: Deep Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World War Battleship: Deep Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ World War Battleship: Deep Sea 2022 version ▞▞▞
Veldig velkommen til de nye spillerne .. ( jeg håper det vil vare for alltid ) må elske prøvesystemet det gir meg en sjanse til å bruke og få bedre skip .. minuset er .. tilkoblingsproblem .. det fortsetter å si hvis Jeg er "Not Logined and Error 404" midt i kampen.. også spillet trenger et offline system, hvis du legger det til..sannsynligvis har dette spillet mange fordeler fra World of Warships Blitz
Elsker den masse 100%
Jeg måtte slette 3 av appene jeg bruker mest bare for å oppdatere og du gjorde det umulig for meg å vinne. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg føler at prøvekjøringsskip er umulige realistisk å få tak i uten rexp, som kun er tilgjengelig i den nødvendige mengden ved å ha premium skip, jeg tror et maks oppgradert skip bør produsere en liten mengde rexp per kamp uten å måtte konvertere det (si 5 %) av den totale xp
Jeg er speedruner
Veldig bra
Legg til automatisk pålogging for å gjøre det raskere og automatisk sekundært, og jeg vil ha det mer moro
Hvorfor det bare svart skjerm kan du fikse feilen
Du trenger reparasjonsskipet dette spillet for ikke lenger å glemme gjenstander for å vinne!
geme ni mema serano buat di main kalur siapa suka geme tebal atun geme perang dunia ke 2 serono geme så bra
Det verste spillet jeg har spilt anbefales ikke
Dette spillet er det mest spilte spillet på min f3-telefon. Du vil utfordre hvordan du beregner fiendens hastighet for å treffe dem, og det ser ut som et ekte skip, kanonen, flyet og vannet vinker det som ekte. Takk for å lage dette spillet, jeg elsker det
spillet er rett og slett det samme som wows, men den delen jeg skulle ønske det var et slagskip i h klasse som großer kurfurst h44 h45
Bra spill
Veldig bra dette spillet for alltid
Fiks retningslinjen for autosikt for kanoner > Kan ikke treffe ting over 20 km på grunn av det som en BB som gjør det verre enn det burde være
Jeg liker dette spillet veldig godt. Det er veldig pent gjort hilsen
Et av de beste spillene innen sjøkrigføring på mobiltelefoner\nettbrett. Interessante mekanismer og med historisk sofistikering.
Det er flott, jeg anbefaler å legge til flere skip unryu,amagi (hangarskiptype) og USS Essex
Det er et veldig bra spill jeg har spilt, men jeg har problemer med å spille det hvis jeg spiller multiplayer med ekte spiller, kobler jeg alltid til igjen og går tilbake til menypålogging Etter at jeg har startet spillet på nytt for å spille igjen, men av en eller annen grunn gjentas det igjen, vennligst hjelp
Flott spill, men hvorfor er det WW1-skip hvis det ikke er noen WW1-bærere
Art of Conquest: Dark Horizon משחק תפקידים gmc
Flott spill, trenger bare flere moduser, som turneringer.
Jeg har et spørsmål, blir fremgangen din tilbakestilt hvis du bytter server?
Sier alltid at tilkoblingen er tapt og ikke pålogging, og når den er borte kan jeg ikke fyre og skipet mitt var allerede halv hk på grunn av det
ABSOLUT SØPPEL!!! 👎
Du svarer ikke på Facebook eller e-post, spillere kan ikke kontakte deg direkte. Og det verste av alt er at du har mange skip som de fleste spillere ikke kan kjøpe selv med ekte penger, fordi de bare ikke er i butikken for gull. Så.. Jeg tror det er på en måte nok allerede. Denne vurderingen endres ikke før vi kan kjøpe skip, noe vi ønsker. Lykke til med å få det til.
Dette er et flott spill, men det er veldig grindy etter min mening, så gjør det mindre grindy på noen måte fungerer det mindre grindy
Legg til flagg
Kan ikke installere
Dette morsomme spillet får du mange prøvekjøringer og hvis du sliper alle delene får du det gratis
Bare en blank skjerm!
Bra spill, mange skip. Og vil dere utviklere oppdatere dette spillet mer? Og når vil franske skip kunne kjøpes med sølv bare lurer på bra spill!